Program Suzuki Care10

suzuki care10

W trosce o wysoki poziom zadowolenia z posiadania i użytkowania samochodów marki Suzuki wprowadziliśmy program ochrony gwarancyjnej Suzuki Care10 do 10 lat lub łącznego przebiegu 160 000 km będący kontynuacją gwarancji podstawowej jaką zaoferowaliśmy Państwu wraz z nowym samochodem.

Dzięki niemu wykonując regularnie kolejne przeglądy okresowe Państwa samochód będzie mógł być nadal objęty ochroną w przypadku, gdyby uległ ew. awarii związanej z jego wadą w kolejnych latach eksploatacji. Wraz programem ochrony uzyskujecie Państwo pakiet pomocy Suzuki Assistance, który zapewnia wsparcie w przypadku, gdy pojazd zostanie unieruchomiony i kontynuacja jazdy nie będzie możliwa - również w przypadkach losowych np. takich jak przebicie ogumienia, zaginięcie kluczyków, ale także w przypadku kolizji i wypadku drogowego.

Czym jest Program Suzuki Care10?

Program Suzuki Care10 oznacza dodatkową, 12-miesięczną ochronę lub ochronę na dodatkowe 15 000 km / 20 000 km (zależnie od modelu) w zależności co nastąpi wcześniej, której aktywacja, następuje po wykonaniu przez ASO ostatniego/kolejnego przeglądu okresowego wraz z pakietem kontroli Suzuki Care10, zgodnie z harmonogramem producenta. Wymagana jest ciągłość tych przeglądów, w kolejnych latach po zakończeniu gwarancji podstawowej.

Ochroną w Programie Suzuki Care10 mogą być objęte samochody, których wiek nie przekroczył 10 lat lub 160 000 km przebiegu (w zależności co nastąpi wcześniej), które zostały sprzedane w polskiej autoryzowanej sieci Suzuki jako pojazdy nowe.

Jakie dokumenty są wydawane w celu potwierdzenia ochrony w ramach Programu Suzuki Care10?

Nie jest konieczne przechowywanie dodatkowych dokumentów. Informacja dotycząca aktywowania Suzuki Care10 przez wykonanie przeglądu okresowego wraz z pakietem kontroli, jest automatycznie rejestrowana w systemie dilerskim sieci serwisowej Suzuki Motor Poland w historii serwisowej pojazdu. Potwierdzeniem objęcia pojazdu ochroną jest aktywna Gwarancja Care10 widoczna w elektronicznej książce gwarancyjnej Suzuki (eKG) dostępnej w aplikacji mobilnej Moje Suzuki, lub za pośrednictwem strony www.suzuki.pl.

Co obejmuje Program Suzuki Care10?

Ochrona gwarancja Suzuki Care10 nie jest gwarancją całego Pojazdu, a jedynie wskazanych komponentów wraz ze wskazanymi wyłączeniami. Obejmuje komponenty elektryczne i mechaniczne wyłącznie fabrycznie zamontowane w pojeździe, które ulegną usterce będącej bezpośrednim następstwem wad materiałowych lub montażowych powstałych w procesie produkcji pojazdu przez producenta. Szczegółowa lista komponentów objętych ochroną oraz sytuacji dotyczących włączeń jest wskazana w Ogólnych Warunkach Programu (OWP).

Realizacja naprawy w Programie Suzuki Care10?

W przypadku wystąpienia awarii potencjalnie objętej Programem Care10, posiadacz pojazdu zobowiązany jest do podjęcia wszelkich dostępnych środków mających na celu ograniczeniu zakresu awarii, do powstrzymania się od dokonywania zmian lub napraw i niezwłocznego zgłoszenia się wraz z Pojazdem do najbliższego ASO. Standardowy czas realizacji naprawy w ramach Gwarancji Suzuki Care10 wynosi do 14 dni roboczych, jednakże okres ten może zostać przedłużony w przypadkach uzasadnionych specyfiką naprawy.

Czy Programu Suzuki Care10 obowiązuje poza terytorium Polski?

Ochrona gwarancyjna Suzuki Care10 jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i obowiązuje wyłącznie w odniesieniu do napraw wykonywanych na terenie Polski. Jej zakres nie obejmuje jakichkolwiek napraw realizowanych poza ASO ani nie upoważnia do żądania zwrotu kosztów jakichkolwiek napraw.

Czy ochrona gwarancyjna w ramach Programu Suzuki Care10 przechodzi na kolejnego właściciela pojazdu?

Tak, ochrona gwarancyjna Suzuki Care10 może być przeniesiona na kolejnego właściciela pojazdu, ale nie może być przeniesiona na inny pojazd.

Wyłączenia z ochrony gwarancyjnej w Programie Suzuki Care10.

Ochrona gwarancyjna Suzuki Care10 nie obejmuje jakichkolwiek uszkodzeń, usterek, pogorszenia stanu technicznego, strat ani szkód wynikających z, powstających w związku z lub związanych z okolicznościami będącymi poza kontrolą Suzuki. Np. dotyczy to korozji, utleniania czy innych wpływów środowiskowych, zużycia lub pogarszania stanu wynikającego z użytkowania pojazdu. Uruchamiając program chcieliśmy wesprzeć Państwa w bezstresowej eksploatacji pojazdu Suzuki w dłuższym okresie czasu, są jednak sytuacje które musieliśmy wyłączyć z programu, dlatego też szczegółowo wskazaliśmy je w Ogólnych Warunkach Programu (OWP).

W celu uniknięcia wątpliwości, ewentualna ogólna Ograniczona Gwarancja udzielana przez Suzuki na odporność nadwozia na perforację spowodowaną przez korozję pozostaje w mocy na jej odrębnych warunkach (o ile dotyczy ona Pojazdu).

Ochrona gwarancyjna w Programie Suzuki Care10 a pojazdy hybrydowe.

Program Suzuki Care10 nie zmienia warunków gwarancji na KOMPONENTY NAPĘDOWYCH SYSTEMÓW HYBRYDOWYCH (o ile dotyczy ona Pojazdu), zgodnie z warunkami gwarancji udzielonej w chwili zakupu nowego samochodu Suzuki są one objęte gwarancją, która wygasa po upływie 5 lat od dnia zakupu albo przejechaniu przez samochód 100.000 kilometrów, zależnie od tego, który z warunków zostanie spełniony wcześniej.

W przypadku wątpliwości dotyczących kwalifikacji Państwa pojazdu do objęcia ochrony gwarancyjnej Suzuki Care10, albo zakresu ochrony w odniesieniu do Państwa pojazdu, prosimy o skonsultowanie z najbliższym Dealerem lub ASO Suzuki.

Dowiedz się więcej na temat Programu Suzuki Care10 u swojego Dealera marki Suzuki.

OWP Ochrony Gwarancyjnej Suzuki Care10

ZAMÓW OFERTĘ

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

W przypadku, gdy zamówili Państwo ofertę od Salonu Firmowego Suzuki administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 10, 01-378 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 44662, NIP 5240307031, kapitał zakładowy 21 000 000 zł (tel. 22 329 41 00) („SMP”).

W przypadku, gdy zamówili Państwo ofertę od Autoryzowanego Dealera Suzuki administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Specjalistyczne „bocar” Sp. z o.o., z siedzibą w Korwinowie, ul. Okólna 15, 42-263 Wrzosowa, NIP 5730008637, REGON 150024122 („Dealer”) oraz SMP.

W przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych przez SMP i/lub Dealera, administratorem Państwa danych w tym zakresie będzie podmiot, któremu wyrazili Państwo zgodę.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do otrzymania zamówionej oferty („Oferta”).

W przypadku zamówienia Oferty od Dealera, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celach:

  • przygotowania i przesłania Oferty,
  • dalszego kontaktu związanego z Ofertą.

W przypadku zamówienia Oferty od Dealera, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez SMP w celach:

  • przygotowania i przesłania Oferty z wykorzystaniem strony internetowej i systemów informatycznych SMP,
  • nadzoru nad procesem przygotowania i przesłania Oferty zgodnie ze standardami marki Suzuki.

W przypadku zamówienia Oferty od SMP, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez SMP w celach:

  • przygotowania i przesłania Oferty;
  • dalszego kontaktu związanego z Ofertą.

Ponadto, Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez SMP i/lub Dealera w celach marketingowych (jeżeli udzielono zgody lub jeżeli podstawą prawną przetwarzania są dozwolone, prawnie uzasadnione interesy administratora danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE „RODO).

Przez marketing rozumie się proces planowania i realizacji koncepcji, ustalania ceny, promocji i dystrybucji idei, dóbr i usług w celu dokonania wymiany mającej służyć osiągnięciu celów organizacji i jednostek [Ph. Kotler: Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2006]. W opisywanym przypadku marketing dotyczy powyższych działań w zakresie produktów i usług oferowanych przez markę Suzuki, w tym działań związanych z przesyłaniem materiałów handlowych/promocyjnych oraz z badaniem satysfakcji klienta.

Państwa dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych, w szczególności przygotowania i przesłania Oferty oraz prowadzenia korespondencji z nią związanej. W zakresie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub zaprzestania działalności, której zgoda dotyczy. Następnie Państwa dane będą przechowywane przez okres wymagany obowiązkami nałożonymi na administratora danych przepisami prawa, w tym przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi odpowiedzialności cywilnej z tytułu Oferty.

Odbiorcami Państwa danych mogą być zewnętrzni dostawcy usług (np. podmioty zajmujące się ubezpieczeniem i finansowaniem nabycia produktów Suzuki, , dostawcy usług IT, call center) w zakresie w jakim jest to niezbędne do przygotowania i przesłania Oferty, prowadzenia związanej z nią korespondencji, a także obsługi informatycznej procesów przesyłania i przechowywania Państwa danych.

W przypadku działań marketingowych odbiorcami danych mogą być autoryzowani sprzedawcy lub autoryzowane stacje obsługi Suzuki, domy mediowe, agencje reklamowe, podmioty świadczące usługi marketingowe, w zakresie w jakim biorą udział w działaniach marketingowych Suzuki.

Zwracamy uwagę, iż definicja odbiorców danych zawarta w RODO jest bardzo szeroka, stąd tak szeroki zakres potencjalnych odbiorców został opisany powyżej. Tym niemniej Państwa dane będą przekazywane jedynie tym osobom i podmiotom, które zgodnie z prawem będą uprawnieni otrzymywać takie dane. Zaznaczamy także, iż Państwa dane nie będą udostępniane przez SMP jakimkolwiek podmiotom trzecim w celu wysyłania Państwu niezamówionych ofert handlowych tych podmiotów. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

Macie Państwo prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na Państwa szczególną sytuację lub w celach marketingu bezpośredniego, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.

W przypadku danych osobowych przetwarzanych przez SMP mogą Państwo wysłać wiadomość w powyższych celach na adres: dane.osobowe@suzuki.com.pl. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Suzuki Motor Poland: inspektor@suzuki.com.pl.

W przypadku danych osobowych przetwarzanych przez Dealera mogą Państwo wysłać wiadomość na adres: rodo@bocar.com.pl.%RP_INSPECTOR

W zależności od sytuacji, podstawę przetwarzania Państwa danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a), b) lub f) RODO.

Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym samochodem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 10 ("SMP") oraz wybranego przeze mnie dealera moich danych osobowych w celach:

W przypadku Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. wyrażam zgodę na:

W przypadku wybranego przeze mnie dealera wyrażam zgodę na: